Ford Mustang Forum banner
1 - 15 of 15 Posts

TonyStang87

· Registered
Joined
·
6 Posts
Reaction score
10
Location
Monroe, WA, USA
Discussion starter · #1 ·
Cześć, próbuję wymienić mój SJB (Smart Junction Box) z powodu nieuniknionego wnikania wody i korozji. Mam problem ze znalezieniem nowego modułu zastępczego. Na Ebay jest mnóstwo używanych, ale wszystkie również wyglądają na skorodowane. Mój problem polega na znalezieniu nowego zamiennika z pasującym numerem części. SBJ, który jest obecnie w samochodzie, ma numer części 4R3T-14B476-BS. Zadzwoniłem do Forda, aby uzyskać numer części za pomocą mojego numeru VIN i powiedzieli, że powinienem mieć SJB o numerze części 4R3Z-15604-DA. Zatem obecny nie pasuje do tego, co Ford mówi, że powinienem mieć. Nie mogę znaleźć żadnego z tych numerów części na wielu stronach. Znalazłem jednak nowy na FordPartsGiant.com, ale numer części jest również inny, czyli 5R3Z-15604-DC. Moje pytanie brzmi więc: czy mogę zamienić SJB na inny numer modelu, o ile jest on dla tego samego roku, silnika i skrzyni biegów? Nie jestem pewien, czy komuś się to udało. Wszelka pomoc jest mile widziana. Dzięki!
 
Witaj, próbuję wymienić mój SJB (Smart Junction Box) z powodu nieuniknionego wnikania wody i korozji. Mam problem ze znalezieniem nowego modułu zastępczego. Na Ebay jest mnóstwo używanych, ale wszystkie wyglądają na skorodowane. Moim problemem jest znalezienie nowego zamiennika z pasującym numerem części. SBJ aktualnie w samochodzie ma numer części 4R3T-14B476-BS. Zadzwoniłem do Forda, aby uzyskać numer części za pomocą mojego numeru VIN i powiedzieli, że powinienem mieć SJB o numerze części 4R3Z-15604-DA. Zatem obecny nie pasuje do tego, co Ford mówi, że powinienem mieć. Nie mogę znaleźć żadnego z tych numerów części na wielu stronach. Znalazłem jednak nowy na FordPartsGiant.com, ale numer części jest również inny, czyli 5R3Z-15604-DC. Moje pytanie brzmi więc: czy mogę zamienić SJB na inny numer modelu, o ile jest on dla tego samego roku, silnika i skrzyni biegów? Nie jestem pewien, czy komuś się to udało. Wszelka pomoc jest mile widziana. Dzięki!
Jestem zaskoczony, że nikt jeszcze na to nie odpowiedział...
Nie będziesz mógł kupić nowego SJB. Starsze pojazdy, które mają ponad 5 lat, nie będą miały możliwości kupienia nowego SJB lub PCM. Używane lub „odbudowane” to wszystko, co teraz będziesz miał. Jeśli Twój nadaje się do uratowania, najlepiej wyślij go do niezawodnego serwisu naprawy modułów.
Numer katalogowy części Forda będzie inny niż numer inżynieryjny Forda, który znajduje się na rzeczywistej części. Niestety, o ile wiem, nie ma publicznej bazy danych, która pozwalałaby na wzajemne sprawdzanie numerów. Numer części z katalogu, który dał Ci dealer Forda, jest naprawdę przydatny tylko do kupowania nowego, czego już nie możesz zrobić.
Twój obecny jest prawdopodobnie oryginalny i prawdopodobnie ma właściwy numer. Chodzi tylko o to, że dział części prawdopodobnie nie może Ci powiedzieć, jaki numer inżynieryjny powinieneś mieć na części. Naprawdę nie wiem, dlaczego Ford zdecydował się stworzyć system numeracji z dwoma różnymi numerami części dla każdej części, którą produkują, ale mimo to tak jest.
Różne modele, poziomy wyposażenia i opcje określą, jakiego SJB potrzebujesz. Model podstawowy będzie inny niż Premium, a v6 prawdopodobnie będzie inny niż GT.
Czasami Ford zastępuje numer części nowszym numerem części, który go zastępuje, ale trudno powiedzieć, które numery są kompatybilne, chyba że dealer powie Ci, które z nich są.
5R3Z-15604-DC na Ford Parts Giant jest również niedostępny i wydaje się, że jest to właściwy numer katalogowy, ale znowu, to nie jest numer, który będzie na samej części, nawet jeśli jeden znajdziesz. Jeśli dostałeś jeden nowy w pudełku, ten numer części z katalogu rzeczywiście byłby na pudełku, w którym się znajduje, ale nie na samej części.
Wyślij swój do Automotive Circuit Solutions, Autoecm, Upfix lub Module Master, ponieważ wydają się być niezawodnymi serwisami naprawy modułów.
 
Ten link jest przydatny do zrozumienia, w jaki sposób działa system numeracji. Ten artykuł opisuje to, co powiedziałem powyżej, a następnie w większości zagłębia się w szczegóły dotyczące tego, jak rozłożyć numer części i go przetłumaczyć. Jednak to naprawdę mu nie pomoże w jego dążeniu do zdobycia kolejnego SJB, ponieważ nie będzie wiedział, które poprzednie rewizje numerów części katalogowych (serwisowych) będą kompatybilne, chyba że dealer Forda powie mu wszystkie zastąpione numery części, a następnie poda mu również odpowiednie numery inżynieryjne. Przez wszystkie lata, o które pytałem, nigdy żaden dealer nie był w stanie podać żadnych szczegółów na temat numerów inżynieryjnych na samych częściach.
 
Wyślij e-mail lub zadzwoń do tego faceta. Pomógł mi w grudniu w sprawie powerstroke, uzyskując numery części do różnych uszczelek typu o-ring. Jest gościem od komputera, nie jestem pewien, czy pracuje w dziale części. Ale tak czy inaczej, pracował nad tym i wysłał mi szczegółowe schematy, z których mogłem wybrać, aby uzyskać prawidłowe numery części.
Może pomóc Ci w zaktualizowanych i/lub numerach części.

Avery Martin
Ford Dealership in
Monroe, NC
Crossword Indian Trial
704-288-5799
 
Każda z tych usług naprawy modułów, które wymieniłem, będzie miała potrzebne informacje. Będą mieli bazę danych właściwych PCM dla Twojego samochodu, a zwłaszcza gdy wyślesz im swój, będą dokładnie wiedzieć, co jest kompatybilne. Jak mówiłem, wyślij swój moduł i go napraw. Jeśli nie będą mogli go naprawić, poinformują Cię o tym, ale naprawa Twojego będzie znacznie tańsza niż kupno zregenerowanego i będziesz miał swój oryginalny PCM.
Numery inżynieryjne nie będą dostępne u dealera. Mogą oni podać Ci tylko numery części z katalogu, które nie pomogą Ci zidentyfikować rzeczywistej części za pomocą jej numeru inżynieryjnego.
 
Salon Ford w
Monroe, NC
Crossword Indian Trial
704-288-5799
To właściwie;

Crossroads Ford of Indian Trail
88 Dale Jarrett Blvd,
Monroe, NC 28110
(704) 283-8521
 
Discussion starter · #8 ·
Dzięki za info Cobrajet67! Udało mi się znaleźć nowy w pudełku od Forda, którego ktoś nie potrzebował i są lokalni, więc mogę sprawdzić, czy jest rzeczywiście nowy. Jest do coupe V6 z 2005 roku z automatyczną skrzynią biegów, czyli taką samą jak moja. Mam szczęście mieć dostęp do Ford IDS i jestem prawie pewien, że powinienem być w stanie wziąć programowanie z mojego i zainstalować je na nowym. Jeśli to nie zadziała, stracę trochę pieniędzy, ale udało mi się go zdobyć w świetnej cenie. Jeśli jednak zadziała, może być pomocne dla innych, aby wiedzieć, czy można programować SJB w podobnych rocznikach. Jeśli wszystko inne zawiedzie z nowym, wyślę swój do odbudowy. Doceniam informacje o tym, gdzie wysłać mój, jeśli będę musiał iść tą drogą! Dziękuję również Roachwe za te informacje! To bardzo się przyda. Numery części mogą być zdecydowanie mylące w przypadku niektórych z nich, gdy próbujesz znaleźć zamienniki.
 
Dzięki za info Cobrajet67! Udało mi się znaleźć nowy w pudełku od Forda, którego ktoś nie potrzebował i są lokalni, więc mogę sprawdzić, czy jest rzeczywiście nowy. Jest do coupe V6 z 2005 roku z automatyczną skrzynią biegów, więc tak samo jak moje. Mam szczęście mieć dostęp do Ford IDS i jestem prawie pewien, że powinienem być w stanie wziąć programowanie z mojego i zainstalować je na nowym. Jeśli to nie zadziała, stracę trochę pieniędzy, ale udało mi się go zdobyć w świetnej cenie. Jeśli jednak zadziała, może to być pomocne dla innych, aby wiedzieć, czy można programować SJB z podobnych roczników. Jeśli wszystko inne zawiedzie z nowym, wyślę swój do odbudowy. Doceniam informacje o tym, gdzie wysłać mój, jeśli będę musiał iść tą drogą! Dziękuję również Roachwe za te informacje! To się bardzo przyda. Numery części mogą być zdecydowanie mylące w przypadku niektórych z nich, gdy próbujesz znaleźć zamienniki.
Miałeś niesamowite szczęście, że jeden leżał gdzieś na półce u dealera. Jeśli to właściwy numer części dla twojego samochodu, z tego co wiem, nie powinien wymagać programowania.
 
Dzięki za info Cobrajet67! Udało mi się znaleźć nowy w pudełku od Forda, którego ktoś nie potrzebował i są lokalni, więc mogę sprawdzić, czy jest rzeczywiście nowy. Jest do coupe V6 z 2005 roku z automatyczną skrzynią biegów, więc tak samo jak moje. Mam szczęście mieć dostęp do Ford IDS i jestem prawie pewien, że powinienem być w stanie wziąć programowanie z mojego i zainstalować je na nowym. Jeśli to nie zadziała, stracę trochę pieniędzy, ale udało mi się go zdobyć w świetnej cenie. Jeśli jednak zadziała, może być pomocne dla innych, aby wiedzieć, czy można programować SJB z podobnych roczników. Jeśli wszystko inne zawiedzie z nowym, wyślę swój do odbudowy. Doceniam informacje o tym, gdzie wysłać mój, jeśli będę musiał iść tą drogą! Dziękuję również Roachwe za te informacje! To się bardzo przyda. Numery części mogą być zdecydowanie mylące w przypadku niektórych z nich, gdy próbujesz znaleźć zamienniki.
Możesz użyć tej samej procedury w tym filmie, aby ponownie zaprogramować SJB.
 
Discussion starter · #11 ·
Miałeś niesamowite szczęście, że jeden z nich leżał gdzieś na półce w salonie. Jeśli to właściwy numer części do twojego samochodu, to z tego, co rozumiem, nie powinien wymagać programowania.
Tak! Rzeczywiście miałem szczęście. Dostałem część w zeszłym tygodniu i w końcu zainstalowałem ją dzisiaj i zadziałała bez konieczności programowania. Miło w końcu mieć dobry egzemplarz w samochodzie i znów mieć wszystko działające prawidłowo. Muszę tylko przeprogramować pilota do kluczy, ale to powinno być dość łatwe. Doceniam wszystkie informacje, które mi przekazałeś. Wadą samochodu projektowego jest znalezienie czasu na pracę nad nim, ale to fajne, kiedy to robię.

Możesz użyć tej samej procedury w tym filmie, aby przeprogramować SJB.
Dzięki za to! Wszelkie filmy pokazujące, jak używać IDS do programowania, są pomocne.
 
Jestem zaskoczony, że nikt jeszcze na to nie odpowiedział...
Nie będziesz mógł kupić nowego SJB. Starsze pojazdy, które mają ponad 5 lat, nie będą miały możliwości kupienia nowego SJB lub PCM. Używane lub "odbudowane" to wszystko, co będziesz miał teraz. Jeśli Twój nadaje się do naprawy, najlepiej wyślij go do niezawodnego serwisu naprawy modułów.
Numer katalogowy części Forda będzie inny niż numer inżynieryjny Forda, który znajduje się na rzeczywistej części. Niestety, nie ma publicznej bazy danych, o której wiem, aby sprawdzić numery ze sobą. Numer katalogowy części, który dał Ci dealer Forda, jest naprawdę przydatny tylko do kupowania nowego, czego nie możesz już zrobić.
Twój obecny jest prawdopodobnie oryginalny i prawdopodobnie właściwy numer. Chodzi tylko o to, że dział części prawdopodobnie nie może Ci powiedzieć, jaki numer inżynieryjny powinieneś mieć na części. Naprawdę nie wiem, dlaczego Ford zdecydował się stworzyć system numeracji z dwoma różnymi numerami części dla każdej części, którą produkują, ale mimo to tak jest.
Różne modele, poziomy wyposażenia i opcje będą dyktować, którego SJB potrzebujesz. Model podstawowy będzie inny niż Premium, a v6 prawdopodobnie będzie inny niż GT na przykład. Czasami Ford zastąpi numer części nowszym numerem części, który go zastępuje, ale trudno powiedzieć, które numery są kompatybilne, chyba że dealer powie Ci, które z nich są.
5R3Z-15604-DC na Ford Parts Giant jest również niedostępny i to wydaje się być właściwym numerem katalogowym, ale znowu, to nie jest numer, który będzie na samej części, nawet jeśli byś ją znalazł. Jeśli dostałeś ją nową w pudełku, to ten numer katalogowy części byłby rzeczywiście na pudełku, w którym jest dostarczana, ale nie na samej części.
Wyślij swój do Automotive Circuit Solutions, Autoecm, Upfix lub Module Master, ponieważ wydają się być niezawodnymi serwisami naprawy modułów.
Dziękuję za tę treść. Szukam również SBJ do mojego 2006 GT convt. Czy znasz jakieś warsztaty, które odnowią oryginalny SBJ?
 
Dziękuję za tę treść. Szukam również SBJ dla mojego GT convt z 2006 roku. Czy wiesz o jakichś warsztatach, które odnowią oryginalny SBJ?
Pro-Tech Auto Systems, Automotive Circuit Solutions, Autoecm, Upfix i Module Master były tu omawiane. Każda z tych wykwalifikowanych usług naprawy modułów zazwyczaj naprawi Twój oryginalny moduł, który do nich wyślesz, w ciągu kilku dni, a przyspieszona wysyłka jest dostępna w obie strony. Niektóre firmy nie oferują jeszcze napraw nowszych modułów, ale myślę, że większość miejsc naprawia je dla lat 2005-09.
Zrób zdjęcia modułu, który do nich wysyłasz i powiedz im, żeby go nie malowali, co niektóre miejsca mogą zrobić.
 
Każda z tych usług naprawy modułów, które wymieniłem, będzie miała informacje, których potrzebujesz. Będą mieli bazę danych właściwego PCM dla Twojego samochodu, a zwłaszcza gdy wyślesz im swój, będą dokładnie wiedzieć, co jest kompatybilne. Jak powiedziałem, wyślij swój moduł i go napraw. Jeśli nie będą mogli go naprawić, poinformują Cię o tym, ale naprawa Twojego będzie znacznie tańsza niż zakup regenerowanego i będziesz miał swój oryginalny PCM.
Numery inżynieryjne nie będą dostępne u dealera. Mogą podać tylko numery części z katalogu, które nie pomogą Ci zidentyfikować rzeczywistej części za pomocą jej numeru inżynieryjnego.
Czy jest jakiś wątek, który pomijam... Potrzebuję serwisu naprawy modułu dla modułu przeciwkradzieżowego Ford Base Mustant 5R3Z-15604-DC. Z góry dziękuję
 
Nad twoim postem znajduje się post, który przegapiłeś ^
 
  • Like
Reactions: Cobrajet67
1 - 15 of 15 Posts