Ford Mustang Forum banner
Status
Not open for further replies.
1 - 6 of 6 Posts

Aldou

· Registered
11 Posts
Reaction score
0
Discussion starter · #1 ·
Groeten raxa, ik heb deze vraag over wat het verschil is tussen mijn Mustang GT 95 V8 5l H.O. en een 95 GT V8 5l? Omdat de HO raar is wat het doet of wat er aan de hand is, leg het alsjeblieft uit. Bedankt voor de antwoorden.

Aldo

Kijk naar alle Mustang 95 V-8 5.0, ze zijn H.O. Degenen die geen H.O. zijn, zijn de motoren die zijn gemonteerd in pick-ups, Explorer, Grand Marquis, Thunderbird. Welke Mustang heb je gezien die geen 5.0 H.O. had? Het verschil tussen een H.O.-motor en een "normale" 5.0 is onder andere de nokkenas, de H.O. is agressiever, daarnaast is de "hoorn" van de injectie ook ontworpen om meer vermogen te leveren. H.O. betekent High Output.

Ik hoop dat ik je twijfel heb opgelost.

• Like
Reactions: 6531600032a
Save
Bekijk alle Mustang 95 V-8 5.0, ze zijn H.O. Degenen die geen H.O. zijn, zijn de motoren die in pick-ups, Explorer, Grand Marquis, Thunderbird zijn gemonteerd. Welke Mustang heb je gezien die geen 5.0 H.O. had? Het verschil tussen een H.O.-motor en een "normale" 5.0 is onder andere de nokkenas, de H.O. is agressiever, bovendien is de "hoorn" van de injectie ook ontworpen om meer vermogen te leveren, H.O. betekent High Output.

Ik hoop dat ik je twijfel heb weggenomen
Hoi...

De Explorer met de 5.0L zijn wel H.O. De Mexicaanse Mustangs van 79 tot 84 waren GEEN H.O. behalve de SVO die het een beetje was... :gringreen De Amerikanen waren H.O. in hun GT-versie met 5 versnellingen

H.O. betekent dat ze minstens de helft van het totale aantal pk's van hun cilinderinhoud leveren. Met andere woorden, een 302 moet minstens 151 pk leveren om H.O. te zijn.

Groeten!
Ronky

Save
Discussion starter · #4 ·
perfect
Veel dank voor de uitleg, ik voelde me een noob, maar als ik het niet vraag, weet ik het niet, nogmaals bedankt en groeten aan iedereen:eyepoppin

Als je op een Mustang de inlaatplaat ziet die geen HO zegt, dan is deze blijkbaar vervangen door een van een Explorer. Men zegt dat deze verandering de motor ten goede komt, maar ik weet niet hoeveel dat waar is.

Save
1 - 6 of 6 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.