Ford Mustang Forum banner
Status
Not open for further replies.
1 - 4 of 4 Posts

·
Registered
7 Posts
Discussion Starter · #1 ·
tengo un problema con mi mustang GT 2002, le puse un clutch ford racing modelo: m-7060-c46 este kit que compre contiene: flywheel (aro dentado), plato de presion, y el disco.
pero al instalarlo el mecanico no le puso el flywheel del kit, si no que le dejo el flywheel original (de agencia).
El problema que tengo es que al sacar un poco el clutch y al comenzar a moverse el auto, comienza una pequeña vibracion, al momento de sacar todo el pedal (de cluth) deja de vibrar.
es normal que funcione asi? Que podra ser?,

·
Registered
122 Posts
the problema is that no one understands you

tu comprende?

·
Registered
7 Posts
Discussion Starter · #3 ·
the problema is that no one understands you

tu comprende?
I have a problem with my mustang GT 2002, I put a clutch ford racing model: m - 7060-c46 this kit that he(she) buys contains: flywheel (toothed hoop), plate of pressure, and the disc.
But on having installed it the mechanic did not put the flywheel of the kit, if not that I leave him(her) the original flywheel (of agency).
The problem that I have is that on having extracted a bit the clutch and on having begun to move the car him(you,them), it(he,she) begins a small vibration, to the moment to extract the whole pedal (of cluth) stops vibrating.
Is it normal that it works this way? That could to be?,

·
Registered
22 Posts
la momento que cambias un clutch debes rectificar el aro dentado si es k eno pones nuevo, debido a ke sufre desgaste por la friccion talvez con el tiempo se kite pero es probable ke la pasta de tu clutch nuevo se desgaste de manera incorrecta y esto afecte la duracion del mismo

1 - 4 of 4 Posts
Status
Not open for further replies.