Ford Mustang Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 8 of 8 Posts

·
Registered
1 Posts
Discussion Starter #1
hola!! :wavey
bueno pues aki presentandome la verdad es que yo creo que voy a necesitar ayuda de ustedes :) y si me pueden ayudar mm les estaria agradecida tengo un mustang 96 mm la verdad no esta nada modificado ni nada bueno solo un filtro de alto flujo es todo :) mm pero pues me encantan los mustang mi sueño es un cobra para ganarle a mi novio k tiene un eclipse turbo 95 k hace 15 bajos y se cree mucho jaja y pues quiero ganarle :)
estoy viendo para comprar un mustang 99 o 00 mm pero tengo k ver mi presupuesto jiji asi que me gustaria k me ayudaran a ver cual es mejor que es lo que tengo k ver digo no estoy tan mensilla jaja pero pues usedes son los expertos :) creo jiji

asi k muchas gracias y espero k me ayuden :)

·
Registered
25,098 Posts
:wavey Enjoy the site!! :myhappydance: :happydancer:​

·
Registered
477 Posts
Welcome to the site! So you have a mustang with a high-flow filter and your boyfriend has a turbo eclipse? I say keep your mustang and try and be able to beat the eclipse!

·
Registered
186 Posts
Bienvenido a bordo, noemycobra!

---------------
(translated op's comment using Google Translator)

hola!

Well aki present the truth is that I think I need your help and if I can help I should be grateful mm mustang I have a 96 mm the truth is not nothing changed, nothing good just a high-flow filter is all but mm because I love the mustang is my dream to win a cobra my boyfriend has an eclipse turbo k 95 k 15 and low cree jaja much and because I beat
I am looking to buy a mustang 99 mm or 00 but I see my budget jiji k asi me gustaria k me help you see which is better which is what I say I do not see k so mensilla jaja but are used as experts believe jiji

asi k k thank you very much and I hope I help

·
Registered
41,828 Posts
Welcome to AFM:bigthumbsup

1 - 8 of 8 Posts
Status
Not open for further replies.