Ford Mustang Forum banner
1 - 20 of 23 Posts

OX1

· Registered
Joined
·
170 Posts
Reaction score
151
Location
Lakehurst
Discussion starter · #1 ·
Guma w moim jest zniszczona, tylko 10 tys. oryginalnych mil. Czy ktoś kiedyś wymieniał to w oryginalnym wale napędowym (automatyczna skrzynia biegów)?
Wygląda na niedostępne, a nawet cały wał napędowy wydaje się niedostępny od Forda.
 
  • Like
Reactions: Torchhorse
Guma w moim jest zepsuta, tylko 10 tys. oryginalnych mil. Czy ktoś kiedyś wymieniał to w oryginalnym wale napędowym (automatyczna skrzynia biegów)?
Wygląda na niedostępne, a nawet cały wał napędowy wydaje się niedostępny od Forda.
Wiele części jest niedostępnych. Awaria po zaledwie 10 tys. mil jest dziwna. Być może była to wada fabryczna. Możesz zanieść swój wał napędowy do warsztatu zajmującego się układami napędowymi, aby go naprawili. Mogą wymienić łożysko pośrednie. Będzie to tańsze niż jakikolwiek nowy wał napędowy Forda lub z rynku wtórnego.
 
Łożysko i guma, podobnie jak w F150, nie podlegają serwisowi, więc jeśli nie chcesz wracać do tyłu (poprzednia wersja jest dostępna w FPG), po prostu wybierz aluminium z rynku wtórnego.
 
Łożysko nośne i guma, podobnie jak w F150, nie podlegają serwisowi, więc jeśli nie chcesz wracać do tyłu (poprzednia wersja jest dostępna w FPG), po prostu wybrałbym aluminium z rynku wtórnego.
Słyszałem, że to również generalnie prawda, jeśli chodzi o kupowanie zamiennika łożyska nośnego z półki. Jednak większość firm zajmujących się serwisem układów napędowych/wałami napędowymi wykonuje nietypowe naprawy i prace na zamówienie przez cały czas, a nawet może wykonywać wały napędowe od podstaw. Mają również do dyspozycji części ze swojej unikalnej branży, których przeciętny człowiek nie ma. Moim zdaniem istnieje duża szansa, że kompetentny warsztat mógłby wymienić łożysko. Nie zaszkodzi wykonać kilka telefonów do lokalnych warsztatów lub do warsztatu takiego jak ten: Center Support Bearings - Inland Empire Driveline (iedls.com)
Custom Driveshafts – Inland Empire Driveline (iedls.com)
lub ten:
Driveshaft Repair and Service – Action Machine Inc
 
Discussion starter · #6 ·
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Zrobiłem to krótkie wideo z gry. Nic nie wygląda na rozerwane, wygląda prawie tak, jakby gumowa część się skurczyła, a cały gumowy odcinek może się poruszać w otaczającym wsporniku. Mam złe wibracje powyżej 90.

Mam 4 zestawy kół i opon (właśnie kupiłem cały nowy zestaw 19, aby wyeliminować małą przednią podkładkę dystansową, którą miałem z 18 i Brembo), więc jestem pewien, że nie jest to związane z kołami/oponami. Wymieniłem nawet jedną przednią piastę. Była w specyfikacji, ale nie miała zerowego bicia jak druga. Nowa piasta również miała zerowe bicie. W każdym razie, oto wideo.

http://luxjo.supermotors.net/MUSTANG GT/DRIVESHAFT/CARRIER BEARING BUSHING/20220630_150645.mp4

(być może trzeba kliknąć 3 kropki w prawym dolnym rogu, aby pobrać wideo, Win 10 może być uciążliwy, aby uruchomić moje filmy z serwera, którego używam, czasami).

Zainstaluj wał napędowy 1 PC
Zdecydowanie się nad tym zastanawiam. Miałem nadzieję, że w jakiś sposób tanio naprawię ten wał, aby sprawdzić, czy to jest problem z wibracjami.
Ponadto "niektórzy" powiedzieli, że 2-częściowy jest najgładszy (dlatego Ford go używa), a czasami jednoczęściowy może dodać wibracji.
Oczywiście wibracje nie mogą być gorsze niż teraz (maska ​​praktycznie się trzęsie przy 90), ale była gładka jak jedwab, gdy była nowa, aż do około roku temu.

Występuje wiele niedoborów części. Awaria po zaledwie 10 tys. mil jest dziwna. Być może była to wada fabryczna. Możesz zanieść swój wał napędowy do warsztatu zajmującego się układem napędowym, aby go naprawili. Mogą wymienić łożysko nośne. Będzie to tańsze niż jakikolwiek nowy wał napędowy Forda lub z rynku wtórnego.
Łożysko nośne i guma, podobnie jak w F150, nie podlegają serwisowi, więc chyba że chcesz iść do tyłu (poprzednia wersja jest dostępna w FPG), po prostu wybrałbym aluminium z rynku wtórnego.
Czytałem tu i ówdzie, że nie podlega serwisowi. Zamierzam przynajmniej sprawdzić, czy mogę go zdjąć z wału.

Słyszałem, że jest to również ogólnie prawdą w zakresie kupowania zamiennika łożyska nośnego z półki. Jednak większość firm serwisujących wały napędowe/wałki napędowe wykonuje niezwykłe naprawy i prace na zamówienie, a nawet może budować wały napędowe od podstaw. Mają również do dyspozycji części ze swojej unikalnej branży, których przeciętny człowiek nie ma. Moim zdaniem istnieje duża szansa, że ​​kompetentny warsztat mógłby wymienić łożysko. Nie zaszkodzi wykonać kilka telefonów do lokalnego warsztatu lub dwóch lub do warsztatu takiego jak ten: Center Support Bearings - Inland Empire Driveline (iedls.com)
Custom Driveshafts – Inland Empire Driveline (iedls.com)
lub ten:
Driveshaft Repair and Service – Action Machine Inc
Natknąłem się na te poliuretanowe łożyska z rynku wtórnego. Nie miałbym problemu z wykonaniem zupełnie nowego wspornika.
Wyciągam wał dzisiaj. Zaznaczyłem wszystkie 3 sekcje pomarańczową farbą, zanim cokolwiek usunę.

W moich podróżach po polowaniu wygląda na to, że śruby idące do dyferencjału są momentowe. Śruby w środkowym przegubie wyglądają dokładnie tak samo jak śruby idące do kołnierza dyferencjału, więc zakładam, że one również są momentowe?
 
Słyszałem, że to również generalnie prawda, jeśli chodzi o kupowanie zamiennika łożyska nośnego z półki. Jednak większość firm zajmujących się serwisem układów napędowych/wałami napędowymi wykonuje nietypowe naprawy i prace na zamówienie przez cały czas, a nawet może budować wały napędowe od podstaw. Mają również dostępne części ze swojej unikalnej branży, których przeciętny człowiek nie ma. Moim zdaniem istnieje duża szansa, że ​​kompetentny warsztat mógłby wymienić łożysko. Nie zaszkodzi wykonać kilka telefonów do lokalnego warsztatu lub dwóch lub do warsztatu takiego jak ten: Center Support Bearings - Inland Empire Driveline (iedls.com)
Custom Driveshafts – Inland Empire Driveline (iedls.com)
lub ten:
Driveshaft Repair and Service – Action Machine Inc
Ostatnia osoba, którą wysłałem do warsztatu wałów napędowych, usłyszała od warsztatu wałów napędowych, żeby już więcej nikogo tam nie wysyłać, ponieważ, jak to ujmuje, policz kawałki między końcowymi przegubami uniwersalnymi i to jest liczba kawałków w wale. 1 element nie zadziała w naszych samochodach, ponieważ ma kołnierze.
Powiedziałem komuś, gdzie ma się udać, żeby zrobić wał, a on powiedział im, że chce wał jednoczęściowy do swojego Mustanga V6 z 2012 roku. Skończyło się na tym, że czekał 4 lub 5 tygodni, aż AM je z powrotem otrzyma, ponieważ warsztat wałów napędowych, do którego go wysłałem, miał zamiar zbudować mu kolejny wał dwuczęściowy. Więc to ja jestem tym złym.
OX1 powiedział, że oznaczył wszystkie 3, więc może zostało trochę zdrowego rozsądku.
Ta guma jest zdecydowanie zła OX1, jak ta
 
Ostatnia osoba, którą wysłałem do warsztatu wału napędowego, usłyszała od warsztatu wału napędowego, żeby już więcej tam nie wysyłać, ponieważ, jak to ujmuje, policz kawałki między końcowymi przegubami uniwersalnymi i to jest liczba kawałków w wale. 1 kawałek nie zadziała w naszych samochodach, ponieważ ma kołnierze.
Powiedziałem komuś, gdzie ma się udać, żeby zrobić wał, a on powiedział im, że chce wał jednoczęściowy do swojego Mustanga V6 z 2012 roku. Skończyło się na tym, że czekał 4 lub 5 tygodni, aż AM je sprowadzi, ponieważ warsztat wału napędowego, do którego go wysłałem, miał mu tylko zbudować kolejny wał dwuczęściowy. Więc to ja jestem tym złym.
OX1 powiedział, że oznaczył wszystkie 3, więc może zostało trochę rozsądku.
Ta guma jest zdecydowanie zła OX1, jak ta
Zakładam, że niektóre warsztaty są po prostu bardziej chętne lub zdolne niż inne. Chociaż tak naprawdę dotyczy to każdego rodzaju warsztatu w serwisie motoryzacyjnym. Teoretycznie, wszystko, czego potrzeba do wymiany tego zespołu łożyska, to kolejne o tej samej średnicy i podobnej konstrukcji/wymiarach wspornika, który będzie lub może być przykręcony do fabrycznych otworów montażowych.
LMR i AM sprzedają wiele tak zwanych "jednoczęściowych" wałów do GT 2011-14, a nawet jeden Ford Performance. Technicznie rzecz biorąc, są one po prostu bardziej uproszczonymi wałami dwuczęściowymi. Po prostu eliminują potrzebę łożyska podporowego i umieszczają część teleskopową w pobliżu końca, a nie w pobliżu środka. Istnieją korzyści z konwencjonalnego wału dwuczęściowego, który wykorzystuje łożysko podporowe, zakładając, że łożysko jest wystarczająco dobrze wykonane, aby wytrzymać. Wydaje się jednak, że fabryczne łożysko Forda zostało zaprojektowane z nieco zbyt dużym budżetem.
Oto kilka zdjęć fabrycznego wału i wału Ford Performance:

 
Discussion starter · #9 ·
Jak wspomniałem, przed demontażem zaznaczyłem wszystkie trzy "połączenia" farbą.

Image



Image


Image


Tuleja CB nie wygląda naprawdę strasznie, po prostu wydaje się, że oddała swoją pierwotną twardość durometru znacznie wcześniej, niż powinna.
Trochę zaskoczony, że nie znalazłem więcej informacji na temat tych awarii, ponieważ nawet 5.0 S197 mają już 11 lat.

Image


Nawet ciągnięcie na boki tak mocno, jak mogłem, tak naprawdę nie ujawnia żadnych uszkodzeń.

Image


Trochę nienawidziłem tego, jak Ford nigdy nie malował swoich dyferencjałów przez lata, więc pomalowałem swój zaraz po tym, jak po raz pierwszy zabrałem go do domu.

Image


I myślę, że pomalowałem żółtą kropkę na kołnierzu dyferencjału, ale wygląda na to, że mój był prawidłowo ustawiony fabrycznie.
Grzebiąc, wydaje się, że wielu tak nie było, nawet w samochodach S550.

Image


Image


Rozebrałem wał w pobliżu tulei CB, ale nie ma nakrętki do usunięcia, aby zdjąć ten kołnierz.
Muszę założyć, że było to dość ciasne dopasowanie wciskane, mimo że środkowy przegub CV wygląda na to, że zajmuje się teleskopowaniem, podczas ruchu zawieszenia.

Image


Z pewnością niewiele miejsca, aby tam wejść, aby wcisnąć ten kołnierz, przynajmniej nie przy typowym ustawieniu prasy.
Mam konfigurację ściągacza do łożysk, której można użyć z prasą, ale zastanawiam się, czy naprawdę wytrzymały ściągacz do kół zębatych, a nawet ściągacz do kierownicy, mógłby go zdjąć.
muszę dokładniej sprawdzić wnętrze kołnierza, sprawdzić, czy otwór w środku kołnierza jest otwarty i można „pchać” w stosunku do reszty wału.

Znalazłem dwa różne zestawy śrub.

https://lmr.com/item/LRS-434496K/mustang-rear-driveshaft-bolt-kit-4r3z-4b496-aa-05-17

Zdecydowanie różnica między śrubami kołnierza zębatego a śrubami połączenia środkowego.

Image


Jak wspomniałem, wiele wątków, które przeszukałem, twierdzi, że te śruby są momentem obrotowym. Wygląda na to, że w razie potrzeby mogę użyć dłuższych śrub zębatych w sekcji środkowej.

Kilka przyzwoitych wyprzedaży z okazji 4 lipca. Mam nadzieję, że Summit dopasuje cenę nowej wału, którą chcę. Mają 90-dniowy zwrot, jeśli nie są używane.
Zamierzam zamówić wał i rozejrzeć się lokalnie, aby zobaczyć, czy ktoś może coś zrobić z wciśnięciem kołnierza środkowego. Jeśli naprawa mojego wału się nie powiedzie, spróbuję nowego.
 
Właśnie obejrzałem Twój film i ilość luzu jest szalona jak na samochód z przebiegiem zaledwie 10 tys. mil. Gumowa "tuleja", którą Ford zamontował, naprawdę wygląda tak, jakby została zaprojektowana do awarii. Jest tak mało gumy i tak dużo przestrzeni, że nigdy nie można oczekiwać, że wytrzyma długo. Jest również dość wąska jak na zbyt lekką konstrukcję, jaką jest.
I chyba pomalowałem żółtą kropkę na kołnierzu dyferencjału, ale wygląda na to, że mój był prawidłowo ustawiony fabrycznie.
Grzebiąc w tym, wydaje się, że wielu tak nie było, nawet w samochodach S550.
Słyszałeś, że były wały napędowe, które nie były wyrównane fabrycznie?
 
Discussion starter · #11 ·
Właśnie obejrzałem Twój film i luz jest szalony jak na samochód z przebiegiem zaledwie 10 000 mil. Gumowa "tuleja", którą Ford zainstalował, naprawdę wygląda tak, jakby została zaprojektowana do awarii. Jest tak mało gumy i tak wiele przestrzeni, że nigdy nie można oczekiwać, że wytrzyma długo. Jest również dość wąska jak na zbyt lekką konstrukcję.

Słyszałeś, że były wały napędowe, które nie były wyrównane fabrycznie?
Tak, mogło być zaprojektowane marginalnie przy standardowej mocy, a prawie podwojenie jej szybko je zabiło. Ale nie było mi łatwo znaleźć informacji na ten temat, a jest tysiące S197
na moim poziomie mocy lub wyższym. Z drugiej strony, na różnych forach jest sporo wątków o wibracjach S197, na które nawet ja odpowiadałem, prawdopodobnie są to koła, opony
(i/lub wyważanie/niewyważone opony). Nikt zwykle nie podejrzewa uszkodzonego wału napędowego, nawet przy przebiegu 100 000. Być może więcej osób ma złą gumę na CB, niż w ogóle o tym wie.
W spoczynku, patrząc na mój, nie wyglądało to tak źle.

Wątek ten zawiera pewną dyskusję na temat nieprawidłowego indeksowania kołnierza zębatego i wału napędowego, prosto z fabryki. To S550, ale przeczytałem prawie 100 wątków, próbując
znaleźć inne informacje na temat mojego uszkodzonego wału napędowego, a niektórzy twierdzili, że S197 były nieprawidłowo indeksowane tu i ówdzie (w niektórych wątkach o wibracjach z przełożeniem 3,73 na S197).
 
  • Like
Reactions: Cobrajet67
Discussion starter · #12 · (Edited)
Zdecydowałem się sprawdzić, czy mogę dokręcić ten tuleję, głównie po to, aby w 100% potwierdzić, że moje wibracje pochodzą z wału napędowego, podczas gdy czekam na nowy wał i/lub badam możliwość naprawy tego wału.

Na obu wspornikach znajduje się spaw punktowy.

Image


Zeszlifowałem je i zdjąłem wsporniki z tulei.

Image


Po raz kolejny guma nie wygląda na rozerwaną ani pękniętą w żaden sposób. Myślę, że Ford po prostu zrobił to zbyt miękkie na początek.

Image


Trudno to zobaczyć, ale w otworze wewnątrz kołnierza, który trzeba by było wcisnąć, aby zmienić CB, nie ma nic poza pustą rurką.
Więc pomysł użycia jakiegoś ściągacza odpada.

Image


Skończyło się na tym, że dostałem gumowy pasek 1/4" X 3/4" od McMaster Carr. Na szczęście mają magazyn w Jersey, około 12 mil w dół autostrady ode mnie.


Wysoka temperatura, do 500F i twardość 50 (więc średnia twardość)

Image


Udało mi się "podłożyć" oryginalną gumową tuleję dookoła tym gumowym paskiem.

Image


Wszystko razem ze śrubami trzymającymi go na razie. Bieganie gumową podkładką dookoła również zapewnia, że ​​wał jest wyśrodkowany w tulei.

Image



Wyciągnij spawarkę i ponownie zespawaj te wsporniki razem

Image


Testowanie "luzu", z praktycznie całym moim ciężarem (całe 156 funtów :))
Wydaje się co najmniej tak sztywny jak nowy DS w tym filmie powyżej i prawdopodobnie sztywniejszy.
Nie jestem pewien, jak długo wytrzymałby w ten sposób, ale wystarczy jeden bieg, aby zobaczyć,
czy wibracje znikną.

 
Nie zdawałem sobie sprawy, że też jesteś z Jersey. To imponująca robota, którą tam wykonałeś. Wygląda na to, że może to być prawie trwałe rozwiązanie, jeśli okaże się wolne od wibracji. Obejrzałem film i wydaje się, że teraz jest tylko bardzo mały luz, gdy naciskasz na tuleję. Prawie tego nie widać i wygląda na to, że jest to odpowiednia ilość, która prawdopodobnie powinna być pierwotnie zaprojektowana w samochodzie, ale aby przetrwać.

Wątek z problemami z wibracjami miał 252 strony! To szalone, ile osób na to odpowiedziało. Przeszedłem przez 1 stronę lol. To prawie wygląda na materiał do pozwu zbiorowego, jeśli te 2-częściowe wały napędowe były źle zaprojektowane. Już na 1 stronie przeczytałem, że ludzie mówili, jak ich samochód wibrował nawet wtedy, gdy był zupełnie nowy... Wydaje się to być budżetową inżynierią w najgorszym wydaniu.
 
Discussion starter · #14 ·
Nie wiedziałem, że też jesteś z Jersey. To imponująca robota, którą tam wykonałeś. Wygląda na to, że może to być prawie trwałe rozwiązanie, jeśli okaże się wolne od wibracji. Obejrzałem film i wydaje się, że teraz jest tylko bardzo mały luz, gdy naciskasz na tuleję. Prawie tego nie widać i wygląda na to, że jest to odpowiednia ilość, która prawdopodobnie powinna być zaprojektowana w samochodzie od samego początku, ale aby przetrwać.

Wątek z problemami z wibracjami miał 252 strony! To szaleństwo, ile osób na to odpowiedziało. Przeszedłem przez 1 stronę lol. To prawie wygląda na materiał do pozwu zbiorowego, jeśli te 2-częściowe wały napędowe były źle zaprojektowane. Już na 1 stronie czytałem, że ludzie mówili, jak ich samochód wibrował, nawet gdy był zupełnie nowy... To wydaje się być budżetowym inżynierią w najgorszym wydaniu.
Dzięki!!! Też o tym pomyślałem. Jeśli to działa, to czy mam to zostawić. Jedyne co musiałbym zrobić, żeby to było trwałe,
to przedłużyć krawędzie obu wsporników, żeby główna tuleja się nie wyciskała, teraz gdy "OD" tulei jest jakby odpychane od osadzenia, bezpośrednio w metalowych wspornikach.

Będę naprawdę wkurzony, jeśli teraz będzie bez wibracji, ale zdecyduję się użyć nowego jednoczęściowego wału, a potem dostanę jakieś wibracje
(co wielu twierdzi, że dostaje przynajmniej trochę, gdy przechodzi na jednoczęściowy).

I tak, szaleństwo, ile osób miało problemy z wibracjami w S550, zwłaszcza gdy po raz pierwszy się pojawiły.
Zamieściłem w tym wątku post o mojej tulei, na wypadek gdyby działo się to również w tych samochodach. Nadal używają 2-częściowego wału.
nawet z IRS.
 
  • Like
Reactions: Cobrajet67
Świetnie sobie z tym radzisz. Proszę, zamieść ostateczny wynik dwuczęściowego wału.
 
Discussion starter · #16 ·
Świetnie sobie radzisz. Proszę, zamieść ostateczny wynik wału dwuczęściowego.
Dzięki. Wszystko wróciło. Przejechałem tylko około 10 mil po autostradzie, jeden zjazd i z powrotem. 1000 razy lepiej
przy szalonych prędkościach.

Image


Trudno powiedzieć, czy jest tak dobry, jak myślałem, że był w standardzie, ponieważ myślę, że te wibracje występują od dawna, po prostu stopniowo się pogarszają. To był jeden z powodów, dla których
uaktualniłem do 19-calowych kół Laguna Seca Ford "sponsorowanych" i opon Mich PS4S (przynajmniej z przodu).
w dążeniu do pozbycia się drobnych, ale irytujących wibracji (i pozbycia się małych dystansów z przodu z 18-calowymi
Chińskimi Bullitami).

Ale "standard" był również ze standardowymi 235 A/S, przed tylnymi wahaczami (podczas gdy gumowe, są nadal sztywniejsze),
przed domowej roboty usunięciem tylnego siedzenia (które jest dosłownie wykonane z kartonu i cienkiej tkaniny)
i X-pipe. Więc nigdy nie wrócę do standardowego poziomu NVH, wiem.

W każdym razie, wysoce akceptowalne tak jak jest. Czy mam to zostawić, czy zainstalować nowy, który był
szaleńczo drogi? Jestem trochę zaniepokojony tym, że guma będzie się dalej psuć i lub
jakoś się wyciśnie. Gdybym miał standardową moc, na pewno bym to tak zostawił.

Wybrałem najlżejszy (i miejmy nadzieję najlepiej wykonany) ze względu na mnóstwo wątków,
w których ludzie dodają wibracje, przechodząc na jeden element (i tak, mnóstwo, które twierdzi, że nie dodano żadnych wibracji, ale to jest
bliżej 50/50, jeśli miałbym zgadywać na podstawie odpowiedzi, które przeczytałem). Nawet instrukcje na tym wale QA1 twierdzą, że to może się zdarzyć.

I po przeczytaniu 82 stron tego wątku S550, wydaje się, że standardowy wał i kołnierz zębnika są połączone razem
w fabryce, dla równowagi i/lub braku okrągłości. Czy więc ryzykuję utratę tego aspektu z innym wałem?
Z pewnością duże pieniądze za tę rzecz, ale wygląda cholernie dobrze. Nie szkodzi, że jest też jakieś 25 funtów lżejszy.

Image
Image


Image


Różna grubość podkładek/podkładek we wszystkich 3 miejscach dla równowagi.

Image
 
  • Like
Reactions: Beechkid
Miło słyszeć, że naprawa fabrycznego nośnika rzeczywiście zadziałała. Praca, którą wykonałeś, była innowacyjna i wspaniale, że wyleczyła wibracje. Co za straszna sytuacja Ford pozostawił właścicieli Mustanga, tworząc tak zły fabryczny projekt, który nie może być normalnie serwisowany. Przynajmniej ktoś inny, kto znajdzie się w twojej sytuacji, może skorzystać z krok po kroku procesu, który opisałeś, aby również naprawić problem z wibracjami.
Biorąc pod uwagę, że wydałeś tak dużo pieniędzy na wał napędowy z rynku wtórnego, prawdopodobnie bym go założył i po prostu zachował naprawiony fabryczny na wypadek jakiejś awarii z nowym.
 
Dla tych, którzy są zainteresowani rozwiązaniem typu bolt-on, które nie wymaga demontażu DS ani spawania. Jest to... Jest to trochę drogie, ale wolałbym pójść tą drogą.
 
Dla tych, którzy są zainteresowani rozwiązaniem typu bolt-on, które nie wymaga demontażu DS ani spawania. Jest to ... Jest to trochę drogie, ale wolałbym pójść tą drogą.
Świetne znalezisko! To wspaniały nowy produkt do dyspozycji. Oznacza to, że ludzie nie muszą już wyrzucać swoich standardowych wałów napędowych i podejmować ryzyka związanego z nowym wałem z rynku wtórnego lub modyfikować łożysko podporowe i mocowanie, aby zatrzymać wibracje.
Ten wątek jest nadal bardzo przydatny dla każdego, kto chciałby zaoszczędzić 250 $ i zrobić to sam, tak jak z powodzeniem zrobił to OX1.
 
Czy fabryczny nośnik nie jest już dostępny? O co chodzi z tym za 250 dolarów? Mój samochód ma teraz 105 tys. km na liczniku, a 11-letnie łożysko oporowe nadal jest w świetnym stanie, o ile mogę ocenić. Jeśli/kiedykolwiek się zepsuje, prawdopodobnie po prostu włożyłbym tam kolejny OE. Chyba że OE nie jest już dostępne lub OE faktycznie kosztuje więcej niż ta opcja z rynku wtórnego.
 
1 - 20 of 23 Posts